Архив автора Софія Куліцька
Pepsi Points Case: пожартував чи уклав договір?
Софія Куліцька
27 Июнь 2017 Просмотров:
1783 Нет комментариев
Справа Leonard v. Pepsico Inc. 8 F. Supp. 2d 116, (S.D.N.Y. 1999), aff’d 210 F.3d 88 (2d Cir. 2000) є визначальною для розуміння contract formation, тому її вивчення стало невід’ємною складовою курсу кожної американської law school. В центрі спору – пошук критеріїв об’єктивної розумної людини й очевидності жарту (який не може стати договором, обов’язковим для особи, яка адресувала глядачам рекламу із жартом). Рекламна кампанія «Pepsi Stuff» закликала споживачів збирати «Pepsi Points» зі спеціально позначених пляшок й обмінювати їх на рекламну продукцію з логотипом «Pepsi». Джон Леонард (Позивач),...
Рубрика: Вирішення спорів, Договірне право
Оформити підписку
E-mail*
Нові публікації
Нові коментарі
Рубрики
Мітки
Апеляційна палата ДСІВ
Захист ділової репутації
авторське право
договірне право
домени
забезпечення позову
згода на використання зображення
исчерпание прав
нейросети
реклама і право
рішення іноземних судів
соціальні мережі
способи доказування
способи захисту
спростування недостовірної інформації
судова практика України
торговельні марки